Yes please.

image117

Klänningen kommer från Ellos (149:-). Ska nog fjäska fram en beställning för mamma, den är ju så fin! Billig dessutom. Skorna såg jag på Monki för ett tag sen, hittade inget pris men är det under en femhundring så slår jag nog till på de också.

Till klänningen & skorna skulle jag då ha mina vita "Raybans" från Glitter. Ringar har jag ju gott om hemma. Och då min svarta "basker" eller vad man kan kalla det. Inte den på bilden utan en annan från H&M.
- J

P.S. Jag har gjort rätt många inlägg senaste tiden. Det är bara det att av någon konstig anledning försvinner allt när jag förhandsvisar och just då orkar jag inte skriva om allt. En annan gång får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0