ShopShopShop

Igår var jag och shoppad med mammsen. Mucho nice. Det blev nästan en helt ny garderob. Förresten så behöver jag större garderob, funderar starkt på att riva väggen och ta garderoben bredvid också. Dream on...

However. Med mig hem fick jag då den svarta jumpsuiten från Weekday, en randig "fodralklänning" från Gina, en svart kjol från Gina, en ring från Gina, en stor svart tröja/klänning från Monki, ett vitt smalt nitskärp från H&M, ett par svarta flip-flop med nitar från BikBok, samt annat smått & gott.

Förresten såg jag att Gina Tricot har fått in kopior på Urban Outfitters "påfågel-örhängen"  . Hmm...

-Johanna


Bild: Jumpsuiten från Weekday

Kommentarer
Postat av: eli.

ÅH, skulle du någon gång få för dig att sälja den så köper jag den mer än gärna !

2009-02-24 @ 22:21:50
URL: http://memorynotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0