Idrott

Nu börjar ju skolan och allt. Idrott! Jag letar efter en "idrotts-outfit". Nu tänker vissa "men herregud, det är ju bara idrott, man kan ha vad som helst". Men det är så att jag brukar ha idrottskläder på mig under dagen i skolan för att sista lektionen åka till kockums och ha idrott. Så därför skulle jag vilja ha en lite..."roligare" outfit än ett par trasiga byxor från högstadiet och tråkiga tröjor. På så sätt KANSKE idrotten skulle bli liiite roligare, vem vet. Iallafall, dessa kläder skulle jag gärna gått runt i när jag ska på denna tråkiga lektion. Allt är från Topshop utom solglasögonen som kommer från UO.



Kommentarer
Postat av: JONNA

hoppas inte du hade tänkt och ha det ihop? sakerna på bilden..

2008-08-19 @ 14:47:40
URL: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0