Ekonomi? Whuut!?

image155
Bild: Uttråkad kl 23.30 så jag fixade håret (inspirerad av Mary-Kate då) och tog lite bilder.


Inte för att jag passade i den frisyren men endå. Idag blir det att råplugga ekonomi eftersom vi har MUNTLIGT PROV imorgon och jag är lika smart som vanligt och öppnar inte boken förrän dagen innan.

Förresten, på onsdag åker trasdockorna till Ullared! Mycket trevligt. Jag har även fått ett datum när vi ska åka upp till Stockholm. Just den fredagen då jag har prov i religion. Så jag får väl försöka fixa det, byta dag eller ta ett snack med läraren. Blärk...

Tjingeling! - J.

Kommentarer
Postat av: Karin

coola:)

2008-05-26 @ 09:10:29
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0