Vill ha!

Just nu är jag super duper pank! Men nästa vecka fylls plånboken igen och då blir det klart en helg på stan!

Detta måste jag ha:

* Mössa - En svart stickad mössa med "häng". Ska kolla in den på H&M!
* Tröja - Letar efter en kofta eller nåt med stor mysig luva. Den får gärna vara grå men jag vill ha en luuuva!
* Ringar - Fler, fler ringar! Just nu har jag fått ihop 5 ringar. Tyvärr så har man ju 10 fingrar så det är bara till att fortsätta samla!
* Latex tights - Det är helt totalt slut överallt och konstigt nog har jag aldrig stött på nån med latex tights....
* Stickade strumbyxor - Jag köpte ett par mörkgråa förra veckan. Nu vill jag ha fler!! Gärna ribbade eller nåt.
* Skinnjacka - En ny tack! Min är sliten och ful och även för stor! NY JACKA NU
* Frisör tack! - Färga om mitt slitna hår och förvandla min fula utväxta snedlugg till en fin rak lugg som min käraste Linda har <3

-Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0