Latex

Jag har letat efter dessa underbara latex tightsen sen i början av sommaren. Jag hittar inte de och det gör mig galen!!!! Den enda gången jag sett till de var inne på Gina Tricot på Nova Lund. Såklart fanns de bara i L & XL...
HJÄLP! Någon som vet var de INTE är slut än? Om man kan beställa eller i Malmö trakten.

image73   image74

Nä, nu ska jag gå och lägga mig tidigt! Trött efter att ha pluggat över 40 sidor till SO-provet på onsdag. Endå har jag inte blivit mycket smartare....


-Johanna

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ikanohuset i Linköping köpte jag mina på. Då fanns det små storlekar kvar. :) Lucky me!

2007-10-08 @ 21:47:24
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0