Inspark

Igår var det inspark för ettorna på Cybergymnasiet. Det var väl skoj, väldigt äckligt men skoj. Fast jag bröt tån innan vi ens hade börjat.

De började lite mjukt med att kasta vatten-ballonger och ägg. Det var då jag sprang i mina dumma flip-flop och på något sätt lyckades bryta lilltån. Så var den dagen typ förstörd och jag fick halta genom hela dagen.

Vi gjorde äckliga saker som att kladda jord eller majonäs i ansiktet, drack små glas med ättika, chilisås o annat äckligt (blandat). 10 poäng fick man om man svalde en rå liten fisk. Vi slickade grädde från bröst, mage eller rumpa. Vi surplade i oss en hink med fanta, chilisås, olja, sprit och annat skit (smakade, luktade och kändes som spya!).  Vi hade brottning i gyttja. Plockade upp vitlök med munnen i en skål med mjöl.
Och sist men inte minst så hade vi klädstafett där man skulle göra en linje med kläder. Vissa tog av sig allt utom trosor/kalsonger. Efter det, tog de kläderna och slängde allt i kanalen. Kul för de som sprang i underkläder (eller i mindre).

Så nu sitter jag här och kan knappt gå med min brutna lilltå haha. Jag vet det låter mesigt men det gör faktiskt fruktansvärt ont!

Tjingeling!

-Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0